KvekkKvekk fra JonatAND

Du huske kanskje JonatAND, som vi hadde navnekonkurranse på her tidligere? 
Lovet jo å potere til dere hvordan det gikk med han etterhvert.
Her er han, 
ikke så liten lenger.
Og jeg forstår ikke ett kvekk av det han sier.

Han er allerede blitt så stor at han får lov å være litt ute sammen med sine 2 søsken,
mens matmor jobber på gården og har ett lite øye til de små,
som kvekker fornøyd ute i grønt gress, sol og ett lite andebadekar.

Jeg har jo en liten gul badeand i badekaret mitt,
men forstår det slik at disse er langt mer glad i å bade enn både jeg og badeanda mi tilsammen.


Også ender blir voksen,
og JonatAND er begynt å få være litt sammen med de voksne endene på gården, Anton og Andrine.
Det vil jeg tro et en spennende tid,
og når de blir bedre kjent er det helt sikkert kjekt for han og ha noen voksne ender som kan passe på seg.
Helt sikkert ikke så mye anderledes å være kattunge og andunge, foruten badingen da.
Alltid litt tryggere med noen voksne rundt seg.

Ellers går hverdagene til å spise, sove, bade,
og titte etter noen kaniner som også bor der.
Nå driver han på å bli voksen også utenpå, all babyandduna, skal skiftes ut til nylekker fjærdrakt.
Så neste gang jeg får noen kvekk fra han, er nok voksendrakten på plass!

Kasper er veldig fornøyd med at vi bare har ett slik avstandsforhold med JonatAND,
vi har jo truffet på andre i den Donald Duck familien,
og Kasper fikk definitivt et skikkelig trøkk med andeskrekk etterpå.

Kvekk Kvekk fra Jesperpus og en bttelitt kasper med andeskrekk

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg