Jesperpus blir løve

Reklame | Egen

Ja du leste helt riktig!

Tenk at JEG, en liten pusonge fra skogen i Løten, er blitt en del av løveuniverset til Cappelen Damm.
I år, som leseløvenserien har 30 års jubileum, så har de ryddet plass til hele 2 bøker med Jesperpushistorier.

Er ikke det bra STAS?

Jeg både stolt og takknemlig for tilliten. 

Har jo mange barn som følger med på hva jeg gjør, som kanskje har egen katt eller synes det er stas med katter og andre kjæledyr.
Nå kan de få en egen liten kattebok, med ekte historier, ekte bilder, av en ekte norsk huspus.

De voksne kan lese sammen med barnet sitt, lese på sengen, hos bestemor eller bestefar, eller kose seg med i bilturen. Boken er ikke for stor og lett å ha med seg på tur.
Lett lest bok som passer for barn i alderen 6-9 år.

Men det slik skjer ikke av seg selv. 
Det er mange dyktige damer på Cappelen-huset, hvor både jeg og Kasper alltid blir tatt godt i mot. 
Der låner jeg ut Kasper så de får litt pelskos, som dere sikkert husker, jeg vil jo ikke ha masse damelukt i pelsen min.

Så må jeg mjaue noen takkfulle mjau til tæntis Hanne Kristin Rohde. Til tross for at  hun er en travel dame’ så har hun hjulpet masse til med å skrive Jesperpus-barnebok, og det mellom krim og pusinnekos.
Regner med pusinnen  har sittet å varmet seg på tastaturet, eller sittet rett ved siden av,
å passet på at matmor holder oppe tempoet på klapringen over tastaturet sitt.

Takk pusinnen! 

Og ikke minst litt fotografhjelp, mjaumjau til fotografene, pusebestefar og skikompis.

Litt om hva forlaget skriver om bøkene:
Jesperpus på skitur
Jesperpus og matmor Aina skal på skitur, og Jesper er lettet når bilturen er over og han kan løpe med sele i skisporet. 
Men plutselig faller matmor Aina og da blir det litt dramatisk!
Boka er lettlest og en søt fortelling om den folkekjære Jesperpus som blir med på skitur.

 

Jesperpus på ville veier!
En dag oppdager matmor Aina at Jesperpus er søkk vekk!
Hun går inn på gps-en og ser at Jesper er langt hjemmefra, og når hun legger ut for å lete etter Jesper, skjønner hun at reven har fått ferten av katten…
En dramatisk og lettlest historie for ferske lesere om Jesperpus. 

Bøkerne kommer for salg ca 20. September!
men kan forhåndbestilles på min netshop:
HER

Bøkene blir selvsagt potesignert av meg personlig.
Er det en gave som man ønsker en spesiell tekst på, så er det bare å sende en mail med ønsket tekst og ordrenr til: [email protected]

Mjau fra jesperpus

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg