Vi har fått oss ekte enepusbolig!

Vi katter er jo skikkelig fæn av esker til å leke og  sove i. 

Det er jo reine julaften når mor kommer hjem med store esker med varer til nettbutikken.
Da er ut med alle puppiaseler og annet katteutstyr, og full lek i pappeskene.

Men nå har vi fått oss ekte pappeskehus, i fine farger og skikkelige vinduer og ordentlig dør tilogmed

Fort deg mor å få opp ett hus da!
Skikkelig spent på hvordan det ser ut!

Bruksanvisning er med, men jeg vet da virkelig hvordan jeg skal bruke ett hus!

Men Kasper derimot, er ikke helt sikker, tror det meste er liggeunderlag.

VipsPips – første hus ferdig, mitt selvfølgelig!

Kasper har bare så lyst å prøve, men han er lillebror, så han får vente til jeg er fornøyd med min prøving.

Heldigvis er det ikke plass til han inne i huset, så han prøver å ligge på utsiden, selv om han overhodet ikke er fornøyd med det.
Selv om det gamle papphuset står ved siden av, så var ikke det godt nok lengre.

Så mor må montere opp ett til hus i full fart til Kasper.


Tenker det er beste jeg kommer ut og hjelper til.

Og vips, der smatt Kasper inn i huset mitt.

Vet ikke hvor mange ganger jeg mjauet til Kasper at han ikke får ta inn mus i mitt hus, tenk om den stikker seg under kjøkkenbenken min f.eks!
Men tror du det nytter å mjau til han?

HgwSgan38Rw

Gulvet innvendig, eksklusivt gulvbelegg med moderne mønster.


Bitte litt klipping og liming så vindu og dørene som er åpne får litt fint pynt og farge.

Ekte dørhåndtak

Sklisikker grunnmur.

HoHoHo…Kasper trodde han skulle ligge i mitt hus, så må han flytte i eget hus !

Fornøyd huseier av en enepusbolig!

Disse husene får du kjøpt i nettbutikken vår, http://jesperpus.com/produkter/​

ROSAHUS KJØPES HER

BRUNT HUS KJØPES HER

Mjau fra Jesperpus og lagerassistent!

3 kommentarer
    1. HEHEHEHEHE seems like you love your new play houses, Jesper and Kasper, Happy Easter from Gizzy, Thori and Sisi, da second hand kittehz and me, to your mummy too!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg