Neste sommer

Hipp Hurra og dobbel Mjau!

Jeg skal bli filleonkel, fillepus, storebror, onkel, fetter, nevø, halvbror, tippoldefar
ja vet ikke hva det kalles, men stas er det uansett.
Men småkompisen min skal få føll til neste år.
Det skal bli skikkelig spennende, en minimini kompis i flokken min,

Majuet jo tidligere om at det skjedde spennende ting hos småkompisene mine
Det kan du lese om her  og HER

Den ene lekre småkompisen min har vært på sommerflørt med en kjekk herremann litt lengre sør.
Og Kasper var utsendt på ekstra spionrunder for å sjekke hvordan dette gikk for seg, 


Og nå har jeg og Kasper vært å hentet henne hjem, besøket var over og jobben gjort sa dem.

Har du gitt gulerot til hun bak i hengeren mor???


På turen hjem stakk vi innom dyrlegen for å sjekke om det var noen minikompis i magen hennes.

Bitteliten minikompis (fosterblære) på skjermen.

På tur ut fra veterinæren var småføll, som ble stirret og humret på.
Neste sommer har hun et helt eget lite føll.

Vel hjemme var det bare å finne de andre småkompisene.
Vil tro det blir to som blir glad for å få tilbake sjefs-venninnen sin.
Fordi de 2 sto med porten vår, i en uke og ropte etter henne nemlig.

Hele flokken samlet igjen.
Da er det bare å krysse potene for at dette går fint, og terminen er satt til ca 22. Juni – 2018.
så ennå lenge igjen.
 

Mjau fra Jesperpus.

 

2 kommentarer
    1. Dette var en koselig nyhet Jesoerpus 😀. Og uansett hva tittelen din blir til føllet , er jeg sikker på at du tar rollen på strak pote. Det blir stas for dere og ikke minst for oss som er så heldige å få lov å følge dere på gården. Litt lenge å vente, men det tenker jeg går greit så mye som du har fore. Du skal jo på høst/vinter/vårjakt av både mus og pips så tida flyr veit du 😊
      Vi får vente i spenning, gleder meg sammen med dere ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg