1 år med Kasper, mimrevideo

Nå har Kasper vært ett år hos meg.
Det har vært 1 år med mange mange opplevelser og prøvelser for Kasper. Fra å være en hjemløs redd kattunge senhøsten 2016, til å komme til meg like etter nyttår 2017.

Har han fått ta del i det livet og de opplevelsene jeg har,  men også noen opplevelser og prøvelser som han har gjennomgått for å stå stødig videre i pusongelivet sitt og for å for å takle andre og kanskje større opplevelser.  

Videoen viser:
Første bilde er helt i fra starten når Kasper var fanget inn og bilde nr 2 er når Kasper kom til oss.

  • De første dagene Kasper kom og jeg tok forsiktig i mot lille Kasper.
  • Første gang jeg viser lekene mine og leker med lille Kasper
  • Kasper første treningsturer med bilkjøring
  • 1 av Pusenvis av ganger han plager meg
  • Kasper første skogstur sammen med meg
  • Tilvenning i bilbur
  • Hos veterinær
  • Første lange tur i skogen
  • Første togtur i bagen til Oslo
  • Første tur til småkompisene
  • En av de første musene jeg tok inn til Kasper
  • En av flere snikkoselur inntil meg
  • En av mange skiturer
  • Første møter med vann
  • Kastret
  • Lært å gå på do i pose
  • Traff hund
  • Vært på Lindesnes
  • Truffet mange av våre flotte følgere på boksignering
  • Kaspers første svømmetur
  • 17. mai
  • Fisketur i Femundselva
  • Første egen fanget mus
  • Tur på Hedmarksvidda
  • Tur på Hardangervidda
  • Vøringsfossen
  • Topptur i Femund
  • Overnattet i telt i Femundsmarka
  • Fiskefangst i fjellvann
  • Hesteslipp
  • Fisketur 
  • Fjelltur i Ringebu
  • Langttur til Nederland
  • Fikk treffe min storkompis hest som jeg ikke hadde truffet på mange år.
  • Behandling hos veteropat
  • Skyterstevne for å venne seg til nyttårsaften
  • Nye fjellturer
  • Første mus med inn
  • Reise til Harstad med fjelltur og båttur
  • Mere hund
  • Oktober 2017, sesongens første skitur
  • Fast jobb som lagerassistent
  • Fast utsiktspost fra ryggsekken
  • Ertekråke
  • Mer boksignering
  • Juletid

    Og da er ikke alle turer i tigerskogen, og alle musefangst tatt med.
    Videosnutt kommer her:

    Mjau fra Jesperpus og Kasper, som har mimret seg gjennom det siste året sammen

    Husk: Kalenderen er på pusetilbud nå trykk link:: https://jesperpus.shop/jesperpus-products/kalender.html

    5 kommentarer
    1. Kjære Jesper, Kasper og mor 😊
      Helt utrolig hva dere får til og hva dere opplever. Fantastisk video. Alle puser skulle hatt det sånn som dere . Takk for alt dere deler 💙💙❤

    2. Dejlige billeder.Godt I havde plads til lille Kasper.Han har oplevet meget på et år.🐾🐾🐾

    3. Så rørende og koselig video om Kasper og Jesperpus 💕🐾🐾 Er så imponert over hvor rolige og kosete de er sammen. En video,fortelling eller bilde av disse to,er som medisin. De er bare så gode og skjønne ❤👍🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg